Известие

Collapse
No announcement yet.

Трудно влиза задна

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Е точно щото заяждаше и аз имах сходен проблем, ама без хъркането. То вече си е от съединител

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
      Не мисля, че чистенето ще изиграе роля в случая. При мен втулките на избирача толкова бяха напълнени с мърсотия, че в някои дни беше кошмар за каране - лоста трябваше да се центрира или движи настрани със сила. Никога обаче не съм имал проблеми с влизането на задна. Така че ако лоста си се центрира сам е безсмислена операция.
      тоя избирач по принцип със жилата как се рефрешира,само с кутия доло или има и друг начин?
      AR Type 939 2.4 JTDm TI Q-Tronic DPFon
      AR Type 932 2.4 JTD Distinctive
      sigpic

      Comment


      • #18
        Избирача може да го смажеш без да сваляш кутията, освен ако не се бъркам с друга кола ...
        Fiat Bravo II 1.4 16v

        Comment


        • #19
          Не се сваля кутията, той е отгоре, поне на бензиновите. При Румен ги смених и си е доста тегаво като операция, сваля се акумулатора, стойката и още доста неща наоколо докато се освободи място за работа. Имаше туториал със снимки из нета. Мисля, че undy си сменя и неговите наскоро, неговата е дизелова, та може би ще може да даде повече детайли.

          Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
          Избирача може да го смажеш без да сваляш кутията, освен ако не се бъркам с друга кола ...
          Може да се смаже без проблем, зависи обаче колко е зле положението. Аз първо това направих с доста wd40, ефекта беше мигновен, но за по-малко от седмица си бях на старотовата позиция
          Last edited by acho_; d.m.y г., 10:59.


          Comment


          • #20
            Пръсни (смажи ) ето с това и ще изкара повече от седмица !
            Attached Files
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
            Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
            sigpic

            Comment


            • #21
              ЕЙ така изглежда и така се прави, четете малко из форума, има важни теми и са отделени за по лесно


              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...5&postcount=20
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                Пръсни (смажи ) ето с това и ще изкара повече от седмица !
                Това ще оправи ли хъркането? И ти като пратиш нещо .... В италия имаш повече възможности

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Това ще оправи ли хъркането? И ти като пратиш нещо .... В италия имаш повече възможности
                  Аз дадох пример с какво да се смаже вместо с WD40
                  А хъркането се получава от не добро зацепване на задната скорост......по натам сте вие за мнения
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                    Аз дадох пример с какво да се смаже вместо с WD40
                    А хъркането се получава от не добро зацепване на задната скорост......по натам сте вие за мнения
                    Шегувам се, тук има най-различни смазки. юпроблемът е, че на тази ос и трябва шкурка, щото ръждясва здраво. А хъркането на задната - вече има няколко други неща

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                      Пичове, задна влиза трудно. Винаги.
                      Или хрущи или изобщо не влиза.
                      Обаче ако първо вкарам първа и после задна, няма никакъв проблем.
                      С другите предавки нямам грижи.
                      Проблема със задната е налице, дори и когато съединителя работи добре.
                      При загасен мотор, пак ли има проблем с включването на задна?

                      Ако няма и ако под "хрущи" имаш впредвид "хърка", то проблемът ти е в недобре отделящ съединител.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        При загасен мотор, пак ли има проблем с включването на задна?

                        Ако няма и ако под "хрущи" имаш впредвид "хърка", то проблемът ти е в недобре отделящ съединител.
                        И двете ги има доколкото разбрах. Може да не е съединител, може и синхронизатор да е. Ама трябва да се пробва, да се усети

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          И двете ги има доколкото разбрах. Може да не е съединител, може и синхронизатор да е. Ама трябва да се пробва, да се усети
                          Какво ти си разбрал, не ме вълнува.

                          Зададох ясен въпрос на колегата:

                          Има ли проблем с включването на задна при неработещ мотор?


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            И двете ги има доколкото разбрах. Може да не е съединител, може и синхронизатор да е. Ама трябва да се пробва, да се усети
                            Тези кутии имат ли синхронизатор на зъбчатката за задна ?
                            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Какво ти си разбрал, не ме вълнува.

                              Зададох ясен въпрос на колегата:

                              Има ли проблем с включването на задна при неработещ мотор?
                              Оууу, извинявай, мистър серт. Помислих, че си се очовечил. Излъгал съм се. Отиваш и ти в игнорацията
                              Но ето какво мислят за теб стойностни хора:
                              ....Дължи се на факта, че Алфистът-идеалист се възприема прекалено сериозно, държи винаги последната дума да е негова, въобще да е най-най.
                              ...да го хванем в некомпетентност, от което той побесня и почна да обижда. Както и в твоя случай между другото.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от eproHD Покажи съобщение
                                Аз дадох пример с какво да се смаже вместо с WD40
                                А хъркането се получава от не добро зацепване на задната скорост......по натам сте вие за мнения
                                WD40- това е най- смотаната смазка.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X